teisipäev, 25. märts 2014

"Nossu ja Jänksi lugu"

Tere, mina olen Nossu. Mulle meeldivad väga paljud asjad. Näiteks meeldib mulle mõnusas soojas kaisus olla ja jube kaua magada. Aga kõige rohkem meeldib mulle oma parima sõbra Jänksiga koos olla. Ja tead, ma olen küll pealtnäha tavaline põrsas, aga . . . tegelikult olen ma väga eriline. Ma aitan UNISTUSI TÄIDE VIIA. Nagu mina ja Jänks alati ütleme: UNISTUSED ON JUST SIIS KõIGE MAGUSAMAD, KUI NEED TÄIDE LÄHEVAD :) ja unistama peab!
Tsauki, mina olen Jänks. Mulle meeldivad igasugused lahedad asjad. Mulle meeldib voodis hüpata ja möllata, ja muidugi meeldib mulle peitust mängida. (Ära teistele ütle, aga kõige parem on peita voodi taha, tekikoti sisse või emme varrukasse. Nendest kohtadest ei leita pea-aegu kunagi üles.) Aga kõige kõige rohkem meeldib mulle oma parima sõbra Nossuga koos mängida ja unistada. Mul on tegelikult üks saladus ka . . . ma annan teistele palju RÕÕMU ja ENERGIAT, et nad julgeksid suurelt unistada ja oma unistuste poole püüelda.


 “Kui suudad millestki unistada, suudad seda ka saavutada!“ Randy Pausch

 Nossu ja Jänks on suurepäraseks kingituseks mõnele väikesele lapsele, kellega koos teha plaane tulevikuks ja unistada igasugu lahedatest asjadest.
- Nossu ja Jänks on ka heaks kingituseks kõikidele lasteaia- või koolilõpetajatele (neile, kes mõtlevad, "mida edasi ja kuidas edasi"), kellega koos unistusi teoks teha.
Nossu ja Jänks on kenaks kingituseks ka suurtele inimestele, kellele lemmikud hea meelega nende unistusi aeg-ajalt meelde tuletavad, või möödunud toredaid aegu meenutada aitavad.
- Nossu ja Jänks on heaks kaaslaseks neile, kes vahel kaotavad isegi usus oma unistustesse. Nossu ja Jänks usuvad ja tuletavad meelde.
-  Nossu ja Jänks on toredaks kaaslaseks kõigile, kes julgevad unistada.



*** Jänks ja Nossu tekkisid sellest, kuidas ühel tüdrukul Helel tekkis unistus minna aastaks Belgiasse vahetusõpilaseks, et saada sealt uusi kogemusi ja ennast kaugel kodust tundma õppida. Hele ei ole varem palju välismaal käinud ja seda enam unistab ta õppida midagi uut ja huvitavat just Belgias. Kuna selle unistuse teostamine on nii kallis, et muidu ta seda endale lubada ei saa, siis oli tal vaja ühte head plaani, kuidas unistuse täitmiseks vajaminev raha teenida. Ja nii ta siis mõtleski välja Jänksi ja Nossu, et nende abil oma soov täide viia. Võibolla sellepärast, et Jänks ja Nossu on sündinud just unistuse teokstegemise soovist, meeldibki neile väikestele pehmetele tegelastele kangesti unistada ja teisi unistuste teokstegemisel aidata.

Hele unsituse täitumisele saad kaasa aidata:
1) annetusega MTÜ YFU Eesti arveldusarvele: Swedbank a/k 221001141378 (IBAN nr: EE042200221001141378, S.W.I.F.T. nr: HABA EE2X. )
- Märgi selgitusse:  Hele Maasi toetus/annetus (ainult siis on kindel, et raha jõuab ikka Hele vahetusaasta toetuseks ja nii on sul võimalik oma annetuse pealt soovi korral ka tulumaks tagasi saada).
2) ostes Nossu või Jänksi, toetad sellega samuti Hele vahetusaastat Belgias.
*Ühe lemmiku hinnaks on 10 eurot. Jänksi ning Nossu ostusoovist kirjuta Helele Facebookis või helemaasi@hot.ee
_________________________________________________________________
Selleks, et unisus saaks täide minna, on vaja ühte väga head unistust.
Selle võid kirjutada siia: ..................................................................................................................
Nii, nüüd on sul vaja ühte head plaani, kuidas seda unistust kätte saada. Plaani võid kirjutada siia:   
         1. ........................................................................................................................................
         2. ......................................................................................................................................
         3. ......................................................................................................................................



Nüüd, kui plaan on paigas, asu tegutsema :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar