kolmapäev, 2. aprill 2014

Esimesed 10

Esiteks, eilne postitus oli APRILLINALI :) Belgiaga on õnneks kõik korras.

Teiseks, on ESIMESED 10 NOSSUT/JÄNKSI MÜÜDUD. JUHUUUUUUU, suur aitäh kõigile toredatele inimestele, kes on loomakesed endale soetanud ja sellega minu vahetusaastale minekut toetanud. Mega suured tänud ka teistele lahketele inimestele, kes on mind igal erineval moel toetanud (alustades julgustamisest ja turgutamisest ning lõpetades rahaliste toetustega). Ma ei kujuta ette, mida ma ilma teieta teeksin.

PS! Käisin eile tantsupeo ülevaatusel (võimlemiskavadega). Üldiselt tundus, et kõik oli enam-vähem hästi, aga sinna jõudmine oli kohutav. Sõitsin marsaga linna ja sealt edasi juba ühistranspordile. Nagu mulle kohane, siis ei teadnud ma, kus ma maha peaks minema. Ema küll ütles, et vist on telliskivi peatus vms, aga internet näitas mingit teist. Arvatavasti ei osanud ma netis piisavalt hästi lugeda, sest ema öeldud peatus oli siiski õige :) Kui ma maha sain, siis otsisin üle 10 minuti õiget tänavat ja lõpuks läksin lähedal olevasse mööblipoodi abi küsima. Seal oli üks väga tore tädi, aga kuna ta oli venelane, siis ei saanud ma hästi aru. Õnneks oli ta väga väga abivalmis ja tegi ta mulle joonise :) Tuli välja et see koht, mida ma otsisin, oli selle sama mööblipoe taga. Kui ma juba kohale jõudsin, siis oli juba kõik hästi. Glorialt laenatud tenniseid ei olnudki vaja. Esinemine oli ka üpris hea (kui viimane tants välja arvata, see oli kohutav). Terve grupi peale mingid eksimused ikka olid, aga vähemalt oli lõbus :) Ülevaatus sai üllatavalt ruttu läbi. Ma tegelt arvasin, et see on poole pikem. Õnneks, sest emal oli sünna ja tahtsin ka seda koju tähistama minna. Igatahes, läksime siis Anettega ühistranspordile, et Viru juures marsale minna, aga läksime vist vale bussi peale, sest GPSi näidatud 11st minutist sai 30 (kui mitte rohkem). Õnneks jõudsime õigeks ajaks peatusesse ja ei pidanud isegi väga kaua bussi ootama. Siis jõudsin lõpuks koju, kus oli kõike head-paremat süüa ja tähistasime empsi sünnipäeva :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar