teisipäev, 29. aprill 2014

Vahepealne nädal

Vahepealne aeg on päris segane olnud ja pole ka blogisse midagi kirjutada jõudnud. Olen palju aega oma väikeste nunnude sugulastega veetnud ja taotlustega tegelenud. Esimesed toetuse taotlused olen nüüdseks juba ära ka saatnud ja minu arvates olid need päris asjalikud ja nägid head välja. Sinna sisse läks päris palju pabereid, mis olid tehtus suure pühendumusega :) Iga vahetund vaatan ma korda mööda oma mõlemat e-posti, et äkki on keegi mu taotlused läbi lugenud ja midagi vastanud, aga seni veel ei ole.
Neljapäev ja reede on vabad, siis hakkan käpet-käpet jälle Nossusid ja Jäkse meisterdama ning muidugi lähen ma nagu iga õige eestlane talgutele. Sel aastal olen ma talguline Kaarlis, oma maakodus (see you there).
Kooli lõpuni on umbes 16 koolipäeva :) Siis on eksamid ja peale neid olen ma põhikooli ametlikult lõpetanud! Uskumatu, et see aeg on juba nii lähedal ja meie klass läheb lahku. Minu klassist lähevadki päris paljud ära, sest meil on nii tublid õpilased ja päris paljud said oma unistuste kooli sisse.
See selleks, mina tahan minna Belgiasse ja selle nimel ma nüüd pingutangi. Korraks läksin laisaks ära, aga nüüd on jälle tegusa inimese tunne sees :) Nii, et kellel Nossu ja/või Jänksi soovi, siis võib mulle kirjutada.
YFUs oli sel nädalavahetusel (26.aprill) oli Belgia-Hollandi-Prantsusmaa kodugrupi kogunemine. See oli mega hea, sest sain sealt päris palju jõudu ja oli väga hea rääkida inimestega, kes koos minuga selle aasta läbivad. Kahjuks ei olnud kohal flaami keelsesse ossa minevaid vahetusõpilasi, aga see-eest oli seal üks väga lahe tüdruk, kes oli ise juba Belgias vahetusaastal käinud ja rääkis sellest, mis mind ees ootab. Paistab, et pean end vihmavarju ja -mantliga varustama, sest vihma pidi seal korralikult sadama.
Friikad ja Nussa, siit ma tulen! Nii palju, kui ma teiste käest kuulnud olen, siis on need 2 toitu (või, kuidas iganes neid kutstakse) Belgias päris popid :)
See postitus tuli nüüd päris segane, aga midagi pole parata. Kui midagi juhtub (YFU, toetlustega või kõige muuga), siis annan nii ruttu teada kui võimalik. Olge mõnusad :)

PS! 10.mai kõik Vinni (Rakvere lähedale) kevadpäevadele! VPG õpilased aitavad seda korraldada ja see tuleb väga lahe :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar