kolmapäev, 28. jaanuar 2015

:O terve kuu blogimata :O

Oi oi oi, nüüd pean küll suurelt vabandama, sest ei ole pea terve Jaanuari kuu bloginud! "MIKS?" -sest ...

Kooli algusega hakkasid flaami keele koolis eksamid. Muidugi mitte kohe esimestel tundidel, aga no eks õppima peab ju ikka veidi enne eksameid. 16.01 oli mul esimene suur eksam, mis läks väga hästi! :D Teisipäeval 20.01 oli eksam rääkimise peale ning ka see läks hästi :D Nüüdseks olen juba tunnistuse ka kätte saanud ning tulemus on kõikide eksamite peale kokku 91% :D (olen vist juba varasemalt maininud, et Belgias pannakse hindeis protsentidega)

10.jaanuaril sõitsin Antwerpenisse ja sain kokku Hillega!! :D Ühe väga-väga laheda Eesti pliksiga, kes ka ise mõned aastad tagasi siin vahetusaastal oli ja tuli nädalakeks siia oma Belgia pere juurde. Ja ta tõi mulle Eestist paar kohukest!! :D :D :D ja komme. Kas ma sain sel hetkel üldse õnnelikum olla?! Mega hea oli muljetada Belgiast ja siinsest elust ja sellest mida Belgias armastame ja mida ma veel pool aastat nautida saan :P Jõime mõnusas Belgia kohvikus sooja teed, vaatasime kuidas Antwerpenisse vägesi (politsei) juurde tuuakse, muljetasime maast ja ilmast ning ma olin lihtsalt NIIIIII õnnelik!!!
Hille, kui Antwerpenis kohalik, tutvustas mulle antwerpeni väiksemaid tänavaid ja väga lahedaid kohti, mida soojemate ilmadega kindlasti tihedalt külastama hakkan.Käisime ka ühes raamatute taaskasutus-poes kust endale oma päris esimese flaami keelse raamatu ostsin :D
PS! Keele arendamiseks otsustasime internetis rääkides flaami keelt kasutada ;)

Samal päeval saabus Belgiasse Sebnem, võp kes mu vahetusperes eelmisel aastal oli (Türgist) :) Temagi tuli paariks nädalaks Belgiat, siinset perekonda ja sõpru külastama. Väga-väga lahe oli teda päriselt näha ja koos aga veeta! Hakkan varsti juba ära harjuma selle ...(oh juudas mul ei tule enam eesti keelsed sõnad meelde)... selle veidi veidra interneti-sõprade/tuttavate-päris-elus-kohtumise hetkega ;)

Järgmisel päeval käisime hommiku poole Jocheniga naabri koeraga jalutamas ning hiljem oli väike perekondlik kokkusaamine Sebnemi tuleku puhul.

 Esmaspäeval oli Belgias "verloren maandag" (ehk kadunud esmaspäev), millal on kombeks süüa õuna- või vorstipirukat :)

Kolmapäeva pärastlõunal tuli Hille minu koju, ühte väga-väga ilusasse külasse. Sõime kohukest ning küpsetasime pelmeene :D ja küpsiseid -neid hästi maitsvaid sellest parimast Printsessi kokaraamatust <3 ning muidugi sõime pärast pelmeenide kõrvale hapukoort! <3 (tuli välja et Hille kodu läheduses on vene pood, kust sellist toitu leiab <3 <3 <3) Mu perele (loe: ainult emale) isegi meeldis ;)
Suures Belgia toidu armastuss oli tore vahelduseks ka kodumais toitu süüa ;)
Muidugi ei pöörelnud terve asi ainult toidu ümber :D muljetasime jälle maast ja ilmast ning jagasime oma lõpmatuid Belgia-lugusid :D
Neljapäeva varahommikul läksin mina kooli ning Sebnemiga koju jäänud Hille lahkus veidi hiljem. Järgmine kohtumine on arvatavasti Eestis ;)

Laupäeva hommikul käisin juuksuris ning lasin oma juuksed kohe üsna lühikeseks lõigata. Mulle meeldib :D
Päeval käisime perega (seekord päris kogu perega -pere, mina ja Sebnem) LilseBergem-is, mis on siin lähedal asuv suur mänguväljak/lõbustuspark vms. Seal oli tõesti väga-väga tore.
Õhtul tuli Ilayda meile ning läksime kõik kolmekesi Belgiale traditsioonilisele üritusele, kus jäetakse jõuludega lõplikult hüvasti ning põletatakse ära kõik jõulukuused.
Minu armas õde, Sebnem <3

Ilayda <3


Järgmisel päeval oli Lille's "jaarmarkt" -tõlkena u aastamarket vms. Mina ja veel mõned tüdrukud minu klassist käisime seal vahvleid müümas :) Oli küll üsna vihmane ja külmapoolsem ilm, aga huvitav oli ikka. Nägin ka rongkäiku, kus olid vist KÕIK kohalikud hobused, koerad ja traktorid :D
Peale seda käisime Herentals'is uisutamas koos peretuttavatega :)


21.01 käisime Sebnemi ja Ilaydaga Wallonia osas (prantsuskeelne osa Belgiast) Belgia kuulsaimat baari "Carre"-d külastamas. Kahjuks oli sel päeval baar tühi ning läksime üsna lähedal olevasse ka üsna tuntud baari, kus olid AINULT vahetusõpilased. Kuna Walloniasse minna on pikk tee, siis käisime seal ainult lüsikeseks ajaks. Selle lühikese aja jooksil nägin ma aga nii palju lahedaid inimesi jallegi igast maailma otsast, ka ühte soome tüdrukut :D

Neljapäeval kohtusime paari Sebnemi Belgia sõbraga :) Jällegi üks väga suurepärane päev.

Reedel tegin Maithele ja Mathisele lapsehoidu :D Tegime koor küpsiseid TRIINILE...


...sest juba laupäeval sõitsin tema sünnipäevale, millest tema ise midagi ei teadnud :D Sõitsin päris mitme rongu/bussiga ning kõik sujus kuni mu eelviimane rong hiljaks jäi ja ma oma viimasest rongist maha jäin :/ Sinna tuli Triini hostema mulle koos kolme teisi võp-iga järgi :) See üllatuspidu oli väga tore ning hea oli jälle Triini näha :D Ning  teiste võp-ide ja Triini perega kohtuda.
Wallonia piirkond on Flaami osast totaalselt erinev! Seal on mäed (siin pole isegi künkaid) ja inimese ning riietumis-stiil ja keel ja mõtlemine ja kõik on nii erinev, isegi poliitika on teine. Täiesti uskumatu, et need kaks nii erinevat piirkonda on üks riik!
Selleks üheks nädalavahetuseks
tuli ka lumi maha :)



Sellest esmaspäevast hakkas mul uuesti flaami keele kool. Nüüdsest siis esmaspäeviti ja teisipäeviti.

Täna oli Sebnemi viimane päev (õigemini hommik) Belgias. Magasin esimest korda sisse (üle tunni aja) seega ei saanudki ilust ja rahulikult head-sega öelda :( tuleb siis millalgi uuesti jälle kokku saada ;)

Peale kooli kiirustasin Turnhout'i et siis ühe YFU vabatahtlikuga vahetusaastast ja oma kogemustest rääkida ning esitlus teha. Jooksib oma telo gps-i järgi poolteist km kuhugi ma-ei-tea-kuhu kooli, AGA olin kuupäevad sassi ajanud ning tuli välja et see toimub hoopis järgmisel nädalal. Läksin siis tagasi bussipeatusesse ning muidugi hakkas vihma sadama ning buss jäi hiljaks. Ei olnud minu päev :/
Siiski on iga kogemus kogemus ning sellest tuleb ainult õppida ;)

Järgmise korrani! :D

2 kommentaari:

  1. Nonii, nüüd kui pildid üleval, saan aru, mida mõeldakse selle all, et vahetusõpilane võtab oma aastast kõik, mis võtta on. Sa läksid riiki, kus lund on vähem, kui kodumaal, ometi oled sa lumevõlusid nautinud rohkem, kui mina näiteks, mul on lumememm veel tegemata ja uiske pole ka sel talvel alla saanud, PIINLIK. sinu poolt muidugi tubli saavutus, juba vähemalt kaks lumememme ja kaks uisukorda :D On üsna tõenäoline, et lumi tuli lihtsalt sulle sinna järele, et koduigatsust vähendada.
    Ja muidugi PALJU HÄID SOOVE JA TEGEMISI SULLE JA SU VAHVALE PERELE sinna!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hahaa :D need tunnikesed lund, mis sel aastal mõned korrad on maha tulnud, olen tõesti mõnusalt ära kasutanud ja seda igati nautinud :D Sellega, et lumi mulle järgneb, olen täiesti nõus, sest näiteks eelmisel aastal ei tulnud lund kohe MITTE ÜLDSE ning ka eelnevatel aastatel ei ole nii palju lund sadanud kui nüüd, kui mina siin olen :D
      Aitäh heade soovide eest! <3 <3 <3

      Kustuta