pühapäev, 4. mai 2014

Kroku, talgud ja venna sünnipäev

Hei :) Täna said Nossu ja Jänks endale veel ühe sõbra, Kroku. Juba päris kaua aega tagasi sain eritellimuse, milles sooviti krokodilli. Olin väga rõõmus, et saan jälle midagi uut proovida ja enda oskusi käsitöös proovile panna. Peale idee otsimist, nuputamist ja õmblemist sai ta nüüd valmis ning on Nossu ja Jänksiga toreda trio moodustanud :)


Tuletan taaskord meelde, et kui tahate minu vahetusaastale minekut toetada mõne vahva tegelase ostuga, siis andke julgesti teada :) Hinna ülemine piir on jätkuvalt vaba, kuid ühe loomakese eest soovin saada vähemalt 10 eurot, sest saadud rahaga püüan kokku koguda vahetusaastale minekuks nõutava summa.

Terve nädal on olnud väga tegus ning ka talgutel on nüüd käidud. Neljapäev, reede ja laupäev olin oma maakodus, Kaarlis Vanatoa talus (Rakvere lähedal), kus sai iga päev kõvasti tööd rabada. Talgud toimusid tegelikult laupäeval ja mõned teised talgulised tulidki selleks päevaks kohale, aga kuna me läksime sinna juba kolmapäeval, siis andis vanaema neljapäeval juhised kätte. Kõik, kes mind vähekenegi rohkem teavad, teavad ka seda, et mul ei ole sipelgatega väga head suhted. No on see nüüd karma või lihtaslt halb kokkusattumus, aga nendel maal veedetud päevadel sattusid sipelgapesad (peamiselt punaste omad) just minu tööpiirkonda. Kui ma pidin mutimullahunnikuid siluma, siis suutsin just mina need samad pesad leida. Iga kolmas pesa oli nende jubedate punaste tegelaste kodu ja ma isegi ei liialda, pigem pakkusin liiga vähe. No ja kui ma siis viimasel päeval mäe peal veidi ringi vaatasin, suutsin ma jälle ühele pesale pea-aegu sisse astuda. See selleks. Olid mega toredad vabad päevad ning oli mõnus koos teistega aega veeta ja samal ajal tööd teha :)

Selle ääre ehitamises aitasin ka mina kaasa :)

Peale peenraääre ehitamise, käis töö veel mujalgi, aga nendest kahjuks pilte ei olnud. Aidati parandada teed, remonditi murutraktorit, siluti mitukümmend mutimullahunnikut, istutadi ploomipuid ja tehti veel palju teisigi töid.

Täna oli mu venna (Joosepi) seitsmes sünnipäev :) Palju palju õnne veelkord oma kallile rõõmurullile, Jossile!!! Koolilapse ikka jõudmise puhul tegin talle (koos ema abiga) suure Nossu.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar