laupäev, 17. mai 2014

Info

Hei :) Pole jälle päris kaua kirjutanud, aga see-eest teen nüüd mitu postitust ja infi on veidi rohkem kui tavaliselt.
Sain eile kätte oma esimese infopaketi, juhuuuu :) Tegelikult oli sellega veidi jamamist, sest see oli saadetud juba päris ammu, aga kuna see oli rämpsposti läinud ja ma üldiselt sinna ei vaata, siis oli kiri seal juba ära jõudnud kustuda. Aga siis sai jälle tegusatelt yfukatelt abi ja eile saingi kätte oma esimese infopaketi :) Kahjuks on nii kiire olnud, et pole veel  jõudnud kõiki neid faile läbi lugeda. Seda ma tean, et seal on kirjas vahemik, millal mu lennuk läheb (kuna peret pole veel leitud ja lennuni on veel üsna palju aega, siis ei ole täpne lennu aeg kindel). Kui midagi ei muutu, siis peaks mu lend minema 15-17 august. Sain veel VÄGA PALJU infot, aga see on lahe pigem mulle ja ei usu, et Teie seda lugeda viitsite :)
Kes Nossu ja Jänksi FB lehte loeb, siis vist teab, et ootan huviga igasugust tagasisidet selle kohta, mis on Nossude ja/või Jänksidega juhtunud ja kuidas omanikud rahul on. Paar toredat lugu/pilti olen juba saanud ja need on tõesti väga toredad. Üheks tagasisideks sain hiljuti pildid Nossust, Jänksist ja Krokust koos nende omanikega Inglismaal :) Kuna need pildid on tõesti väga armsad, siis lisan kaks neist ka siia.




Veel üks väga tore pilt koos looga on mu fb lehel, nii et kui on huvi, siis soovitan vaadata.
Kui kellelgi on mõnd toredat pilti või lugu, siis andke julgelt teada :) Võib kirjutada minu fb lehele, sõnumitesse (Hele Maasi või Nossu ja Jänks) või meilile (helemaasi@hot.ee).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar