laupäev, 24. mai 2014

Uut, tähtsat ja huvitavat

Hei :) Pole päris kaua kirjutada jõudnud, sest sain tööd ja olen koju alles hilja õhtul jõudnud. Olen mega-super-väga õnnelik, et sellesse toredasse firmasse tööd sain. See oli küll lühiajaline (1 nädal), aga siiski minu kõige esimene ametlik töökoht. Seal on väga meeldiv keskkond, kõik olid seal lahked ja üldse oli tore. Kuigi mina olin seal küll ikka väga algaja ja tundus, et nad vist ei osanud päris seda oodata :)
Igatahes, nagu pealkirjast võib enam-vähem aru saada, siis on mul palju tähtsat infot, kuigi ma seda kõike jällegi siia ei kirjuta, sest teid kogu info arvatavasti ei huvita. Aga teile siis niipalju, et sain kätte oma teise infopaketi. Seal olid sees kõiksugu elamislubade dokumendid ja veel muud mulle tähtsad paberid, aga mis peamine ... seal oli mu täpne lennuaeg. Mu lennuk läheb 16.augustil 06.35 Tallinnast. See on ümberistumisega Kopenhaagenis. Belgiasse peaks jõudma kell 13.00. Nii et, kes viitsib ennast poole seitsmeks lennujaama vedada, on väga oodatud :) Ümberistumise pärast olen veits pabinas, sest sõidan siis alles teist korda lennukiga ja esimest korda ühegi täiskasvanuta. Õnneks ei ole ma täiesti üksi, paar teist tüdrukut lähevad minuga koos :)
Tegelikult on mul kõige suurem uudis veel rääkimata, aga seda ma praegu siiski veel ei kirjuta. Lihtsalt annan teada, et kohe on tulemas on hea uudis :) Vihjeks vaid nii palju, et mu blogile on Belgiast viimase nädala jooksul päris korralikult vaatamisi tulnud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar