teisipäev, 1. juuli 2014

Lühiülevaade

Hei hei, nagu on märgata, siis ei ole ma vahepeal päris kaua kirjutanud. Seda seeepärast, et iga päev on väga kiire olnud ja ei ole blogimiseks aega leidnud. Nüüd aga teen siis kiire kokkuvõtte tähtsaimast, sisukama postituse teen veidi aja pärast. Igatahes, 20 juuni oli mul lõpetamine, juhuuuuu, nüüd on mul ametlikult põhiharidus :) Kõik eksamis tulid neljad, veidi olen endas pettunud, kuid need eksamid olid tõesti väga rasked ning tuleb tõdeda, et läksin nende ajal ikka nii närvi, et mõtlesin päris tükk aega, mis mu kooli nimi on. Mu aju ei tahtnud minuga koostööd teha, seega langesin ka väikeste nipikate lõksu. Eksamid eksamiteks, mul oli siiski ka lõpetamine. See oli väga tore ning väga-väga suure üllatuse tegi mulle mu lasteaiakasvataja, kes tuli ise kohale ning tegi neile, kes veel alles on jäänud (ehk siis 4 või 5) väga laheda kingituse. Sellest aga räägin lähemalt siis, kui pikem postitus tuleb.
Käisin ka tööl. Nagu igal suvel, siis käisin selgi aastal oma vanaemal abis, tal on oma istandus, kus mina ja mu mega lahedad onutütred abis käime. Korjame ja käime turul. Maasikad on juba valmis ning sain juba nädalake tagasi tunda seda suve parimat tunnet, mis tekib siis, kui võtta otse peenralt tumepunane ja magus maasikas ning see kohe ära süüa ning seda veel nii palju kordi kui ise soovid :) Kui kiire aeg möödas ja vaarikad ka valmis, siis lähen uuesti appi.
27-29 oli mul ELO ehk siis YFU Eelorientatsioon, kus meile räägiti kõike vajalikku seoses vahetusaastaga ning muidugi tegi super lahedad YFU vabatahtlikud meile ka igast lahetaid mänge, rääkisid lugusid ning korraldasid vinged õhtud. Sain tuttavaks ka teiste VÕPidega (vahetusõpilastega) ja nendega rääkida on ikka hoopis teine asi, nad on nii avatud, lahedad ja mõistavad mida ma tunnen, sest nad on ise täpselt samas olukorras. Aga jällegi, kõigest sellest pikemas postituses :)
Järgmine ja sisukam postitus tuleb arvatavasti järgmisel nädalal, sest praegu on kõik päevad tantsupeoga sisustatud :) Tulge vaatama, ma tantsin liikumisrühmas (valged kleidid ja ühes tantsusu mustad tiivad). Kes otsib see leiab.

Head ööd! ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar