esmaspäev, 11. august 2014

Laupäeval Belgiasse!!!

Hei-hei :)

Nagu ma juba eelmises postituses kirjutasin, siis alustan ma seda imelist aastat Belgias juba sel laupäeval kell 6.35. Lend on ümberistumisega Kopenhaagenis ning Brüsselisse peaksin jõudma kell üks :) (kes on normaalsest varasema ärkamisega, siis võib selleks ajaks lennujaama tulla). Praegu on mul tõesti kõik võimalikud emotsioonid täiesti laes, seda on lausa võimatu kirjeldada, mida ma praegu tunnen. Paar tundi tagasi tegime hostemaga pühapäevaks plaane, võite ainult ette kujutada, kui kummaline see oli. Juba selle nädala lõpus ma ELAN Belgias!!! How cool is that?!

Homme hakkan ma pakkima oma kohvrit. 23+8 kilo, kuhu PEAKS mahtuma terve aasta jaoks vajalikud asjad. Jah, ma umbes tean, milline kliima Belgas on jne, aga kuidas ma oskan praegu, suvel, pakkida kogu vajaliku ka talveks?!!! Mission accepted.

Aga kuna nüüd varsti on lähen ma Eestist aastaks minema, siis olen ma viimased nädalad veetnud suurepärast aega oma perega, sugulastega ja sõpradega. Alles eile tuleme Saaremaalt, kus oli mingi külakokkutulek ja selleks puhuks olid paljud sugulased kokku tulnud. Oli väga tore, aastapärast näeme ;)



Paar viimast nädalat olime emaga oma maakodus (Rakvere lähedal Kaarlis). Nii mõnus oli seal lõõgastuda ja lihtsalt olla. Kuigi jah, tuli ka tööd teha (näiteks igaõhtune koristamine, nõude pesemine ja kuivatamine, lillede kastmine jne). Et ikka lõbusam oleks, siis tuli iga päev keegi meile sinna külla, vanaema, tädid ja teised ning oli väga lõbus ka nendega enne mu vahetusaastat koos olla :) Igav ei hakanud ning lõbus oli kuni viimase seal veedetud päevani. Viimasel päeval otsustasime emaga Sagadi ja Palmse mõisas käia. Mõlemad mõisad olid meeletult ilusad ning täiesti uskumatu on mõelda, et keegi tõesti elas seal kunagi, kandis neid uhkeid riideid jne. Isiklikult meeldis mulle Palmse mõis rohkem :) ja soovitan kõikidel sinna minna, imeilus paik.

Palmse mõisa aladel, super ilus rada




Olen ka sõpradega lõbusat aega koos veetnud ning pea-aegu kõigi lähedasematega enne Belgiat viimast korda koos olnud.

Hele, Benedikte ja Marlene igaveseks märgitud!
(see keskmine süda suure südame sees)

Muidugi on saanud ka väga palju ujumas käia ja niisama olla :)

We did it! Võttis küll palju aega,
aga me saime selle Riksuga korda!!! no ja siis ülejäänud
päev mängisime sellega :) PS! See on väga lahe!

imeilus päikeseloojang kallite yfukate seltsis


Nüüd tuleb veel mõni päev oodata ja siis lendan ma Belgiasse :) Ma olen nii elevil!!! See kõik on nüüd nii reaalne, ikka veel ei jõua täielikult kohale. Ma päriselt lähengi nüüd aastaks välismaale elama ja sealsesse kooli õppima ning ainukesed sõnad/laused, mida ma flaami keeles öelda oskan on "tere/hallo", "kuidas läheb?/hoe gaat het?", "aitäh/dank u", "vabandust/astublieft" ja "mina olen Hele/ik ben Hele, mina olen vahetusõpilane/ik ben een uitwisselingsstudent". Belgium, here I come!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar