esmaspäev, 11. august 2014

Suur-suur AITÄH!!!

Hei :)

Nagu näha, siis ei ole ma viimasel ajal just väga palju postitanud. Seda seepärast, et juba sel laupäeval alustan ma oma vahetusaastat Belgias ja olen viimase kuu oma pere, sugulaste ja tuttavatega koos olnud.

Jah, ma tõepoolest lähen, sest mul on kogu raha koos!!! Suur-suur-suur AITÄH kõigile toetajatele, ilma Teieta ei oleks mu suur unistus, minna Belgiasse vahetusõpilaseks, võimalikuks saanud. Olen Teile kõigile sõnuseletamatult tänulik. Kes veel ei tea, siis viimane toetus tehti mulle veel viimasel hetkel (ehk siis sel päeval, mil pidi kogu raha YFU Eest arvel olema).

Siit väike ülevaade, kust ma oma vahetusaasta jaoks vajaliku summa kokku sain (seal hulgas suuremad väljaminekud, mis Belgias kohe alguses teha tuleb):

* Nossude ja Jänkside abil teenisin ma oma vahetusaasta jaoks pisut üle 2000 euro.

* Tööga ligi 350 eurot (lapsehoidmine, marjade korjamine, lühiajaline töö Estoveris).

* Lisaks toetasid ettevõtted ja eraisikud 3860 euroga.

Kõik see on 4 kuud pidevat tegutsemist, loobumist paljudest ostudest,
ettevõtmistest jne. Toetajate otsimine oli minu jaoks kui omamoodi seiklus, mille käigus ma õppisin ja arenesin. Muidugi oli ka hetki, kui ma lihtsalt jooksin koju ja nutsin, sest mul ei olnud enam jõudu, kuid siis tuli ikka midagi, mis andis uut energiat, oli selleks siis paar vaba päeva või positiive kiri/kõne ettevõttelt. Vahepeal oli isegi hetk, kus oleksin keset ettevõtte juhiga kestnud kõnet nutma hakanud, kuid õnneks lõppes kõne ruttu ning selle lühikese aja suutsin end veel vaos hoida (kuigi jah, ma ei rääkinud sel ajal vist mitte midagi muud, kui "Tere" ja "Head aega"). Kuid kogu see vaev tasus end suurelt ära, sest terve protsessi kõigus olen peale vajamineva summa veel palju õppinud ja juurde saanud. Näiteks:

* Olen saatnud paljudele firmadele ja eraisiktele taotluseid, mille koostamine oli juba omaette ettevõtmine ning kuni viimase hetkeni täiustasin ma seda aina paremaks ja paremaks. Õppisin, milline on mõjuv avaldus, kuidas kirjutada elulugu, kuidas kirjutada head CV-d ning mis oleks see, mis tõmbaks kõigi nende paljude taotluste seast just minu oma üldse lugema ning veel toetama.

* Olen isiklikult rääkinud ettevõtete juhtidega ning isegi, kui ei ole saanud rahalist toetust, olen saanud väga väga palju positiivset tagasisidet ning head nõu edaspidiseks.

* Õppisin, et paljude ettevõtete juhid, isegi kui on taotluse läbi lugenud, ei anna vastust enne, kui näevad, et Sa sellest tõesti huvitatud oled. Olgu see vastus siis positiivne või negatiivne.

* Kogesin ja sain teada veel väga palju muud :)

Toetajate otsimine oli kui üks osa vahtusaastast. Veelkord suur-suur-suur AITÄH kõigile, kes mind mingilgi määral toetasid, sest nüüd kohe varsti saan ma tänu Teile minna vahetusaastale Belgiasse, õppida seal veel rohkem, kogeda veel rohkem ning elada oma elu üks põnevamaid aastaid.

Minu toetajad:
* Pipelife Eesti AS
* MarkIT Eesti AS
* Tiina Suija
* Annely-Thea ja Sven
* Christopher and his wife
* Tiiu
* Signe
* Rena
* Vaike
* Margus
* Alo
* Ukki ja mummo
* Taavi
* Martti
* Vanaemad Ellu ja Helju
Lisaks 4 ettevõtet, kelle nime avaldamiseks mul luba ei ole.

Nossu, Jänksi, Kroku või muu kaisuka ostuga toetanud:
Taimi (kõige esimene Nossu omanik), Eda, Merle, Reelika-Merylin, Inga, Silja, Mia, Diana, Kairi, Gerrit, Hiie, Kelli, Carol, Maiu, Triin, Kaire, Kai, Marje, Margit, Ülle, Liis, Anneli, Helina, Annely, Marion, Marju, Tiiu, Caithlyn, Kirke, Jan-Erik, Merlin, Helen, Epp, Kristina, Evelin, Rauno, Eveli, Kristiina, Maiu, Taago, Joosep, Merje, Mailiis, Piret, Airi, Kaira, Johanna-Maria, Steffi, Ergo, Maaria, Renate, Sander, Margit, Karin, Kaisa, Merle, Tiina, Kati, Eliise, Tiina ning ostjad Metsanurmest ja laadalt.
Minu siirad vabandused, kui kellegi nimi on mainimata jäänud!

Suur AITÄH ka Annelile, kes Metsanurme külaeskuses minu Nossude ja Jäkside eest hoolitses (nii kaua kuni nad uued omaikud said)!

Aitäh Liisale, kes mulle vahetusõplaseks mineku mõtte pähe pani ja hiljem flaami keelt tutvustas!

Suured tänud mu kallile vanaemale, Ellule hoolitsemise (ja veidi liigse muretsemise) eest, kõigile tädidele pideva energia ja abi andmise eest, eriti Inksule, kes mind väga-väga palju aitas (ka kell 1 öösel või siis kui ise olin hullumise äärel) ning muidugi mu emale, AITÄH!!!




2 kommentaari:

  1. No mis ma ütlesin, et kui keegi sellega hakkama saab, siis oled see Sina kallis Hele !

    VastaKustuta
  2. Väga lahe! Järjepidevus viib eduni!

    VastaKustuta