kolmapäev, 29. oktoober 2014

Ametlikut belglane!

Nagu iga teine blogi pidav võp- Palun siiralt vabandust, et ei ole end kokku võtnud ja seda postitust varem teinud!!! :) heh, kui muidu teeb vahetusaasta mind aina enam ja enam aktiivseks, siis blogi kohapealt võib vastupidist väita ;)

Kuid nüüd siis minu imelistest päevadest siin Belgias...<3

Sain endale Belgia ID !!! :) :) :) jehuuuu!!! :) Nüüd olen ma ametlikult belglane :)

10.oktoobril käisin oma kalli Türgi võp-iga (ta on AFS programmiga ;)) minu kalli kooli (KVRI) poolt korraldatud peol -Bosbeats! Tema seal koolis ei käi ja seega sealseid õpilase ei tea, aga minule oli küll väga lahe oma uute klassi- ja koolikaaslastega väljaspool kooli kohtuda :)

(oma, oma, oma - :) nii lahe on kirjutada kõigist ja kõigest, mis mulle siin Belgias veedetud aja jooksul nii omaks ja kalliks on saanud!)

Igatahes... järgneva nädala kolmapäeval käisin AFS-iga Turnhout'is uisutamas :) See oli mega-super-üli-väga-väga-väga lahe!!!
Mul on siin küll palju väga lähedasi sõpru koolist ja mujalt Belgiast, keda ma väga-väga armastan, aga olla koos võp-idega on ikka hoopis teine. Siis sa saad rääkida absull kõigest, mis sinuga toimub ja kuidas sa tunned, sest nad mõistavad sind täielikult! Neil on endal sama kogemus ja me kogeme sarnaseid tundeid. Seda ei ole võimalik seletada, seda peab ise kogema, et aru saada. See on nagu suur hooliv perekond, kus igaüks on täielikult tema ise!! :) <3

18.10 käisin Ilaydaga (Türgi) Laundrynight'il. Seal oli meeletult palju võp-e. AFS-ist, Rotari-st, mina YFU-st ja veel mingi, mida ma ei mäleta. Igatahes oli see võp-e täis ja ma kohtusin väga paljude uute ning lahedate inimestega!!

Eelmisel teisipäeval (21.10) oli Jocheni (mu kalli hostvenna) sünnipäev!!!!!! Ta sai 12.aastaseks! :) Gelukkige verjaardag broer!!!

Päev pärast seda olin jälle oma kallite võp-idega @Turnhout (seda nime lihtsalt ei ole võimalik käänata, vähemalt mina ei oska ;)).

Ning sellel laupäeval oli Valentine'i 18. sünnipäev!!!!!!!! @Bobbejaanland ;) (Valentine on võp Wallonia piirkonnast) See päev oli sõnuseletamatult imeline. Nii palju nalja ja rõõmu ja seiklust ja kõike muud lahedat :)!!!!

Pühapäeval oli perega väike filmiõhtu <3 vaatasime ka "Jahihooaega"!!!!!! See on tõsiselt ka üks parimaid multifilme ever!!!! Hiljem käisin esimest korda isa enda ehitatud saunas :) Meeletult mõnus lebo õhtu!!!

Olen sõnuseletamatult õnnelik, et mul on võimalus oma aasta just siin perekonnas veeta. Ma olen neile tõesti väga-väga-väga tänulik! Nüüd vähemalt mulle tekib juba ühtse perekonna tunne! Piinlikud hetked ja kultuurilised erinevused kaovad ja tekib nn ühine hingamine! <3
Suured-suured kallid mu mõlemale perekonnale, armastan teid väga-väga-väga!!! <3

Sel esmaspäeval algas koolivaheaeg!!! :D jeee!!!
Ei, ei, no worries, koolis on kõik korras, koolivaheajal on lihtsalt rohkem aega, et Belgiat nautida ja neidi puhata :) Koolis oli isegi tunnistus (raport) hea :) 68 oli üldine tulemus :)Religioon 100!!!! :D :D :D Jah, siin on hindamineteistsugune, mitte 5 vaid 100 ;) Muidugi ei hinda õpetajad mind sama mõõdupuu järgi nagu teisi, aga kuna ma tõesti üritan ja vahest saan isegi häid tulemust, siis juhtuski nii, et mu keskmine tulemus on teistega üsna sama :) (mõnest isegi parem ;))

Nagu juba mainisin, siis esmaspäeval algas vaheaeg ja lõpks osutus see päev üheks parimaks päevaks minu Belgias veedetud aja jooksul. Varahommikul toodi mulle uksepeale pakk EESTIST!!!!! Sain suure paki Eesti tavaariga :D Palju minu lemmik komme (marmelaad!!!!) ja Kalevi pähkleid ... mmmmmm, lekker!!! ... ja erinevate maitsetega leiba ja veel palju muud ning MUST LEIB!!!!!!!!!!!! Ma nii-nii-nii väga igatsesin seda. Täiesti uskumatu, et kõigest paari kuuga võib nii suurde musta leiva nälga jääda. Kuigi mu ema ikka ostab vahest erinevaid tumedaid leiva moodi toite, mis on meeletult armas! :) Ma olen tegelt juba suht harjunud siinse toiduga, lihtsalt must leib ja puder olid need, mida lihtsalt veidikenegi vajasin :)
Selle sama õnnepäeva lõuna paiku tulid mõned klassikaaslased mulle külla, Eesti päevale ;) Kuna hommikul tuli mulle pakk, siis sain neile palju erinevaid Eesti asju pakkuda ja näidata. Heheh, paistab, et marmelaad, linnupiim, must leib ja puder ei olle ikka kõigile ;)
(Kuigi..... minu väikse õe (Maithe) reaktsoon oli ikka parim. Seda on võimatu kirjeldada, aga nii suurt mitte meeldimise nägu musta leiva peale ei ole ma küll varem näinud ;))
Meeletult tore oli oma siinsetele sõpradele Eestist rääkida, sest varem ei teadnud nad selle väikse armsa riigi kohta midagi (kui see välja arvata, et Eesti on Balti riik ja meil on euro). See oli tõesti üka sõnuseletamatult tore päev! <3

ououououououo, teate mis?!!!!!!!!! Kui võp-idega uisutamas käisime, siis oli seal ka üks kohalik poiss ning kui ta küsis kust riigist ma pärit olen, siis lasin ma tal arvata ja teate mis?!!!! ta pakkus esimese riigina Eesti!!! Ja ta isegi teadnud mind või mu sõpru varem, et ta oleks saanud sobi teha. (Paljud inimesed Belgias ei tea isegi kus või mis see Eesti on)
Ütles, et ma näen nii eestlase moodi välja ;)

Kui nüüd jälle sellest rääkida, mis ma siin vahepeal teinud olen, siis eile käisime mõne yfukaga Antwerpenit avastamas :) Paljusi ei olnud ma väga-väga kaua aega näinud ning meeletult tore oli nendega ringi käia ja rääkida, mida keegi vahepeal teinud on ja kuidas neil läheb :) Muidugi nägime me ka linnas palju ilusat ja huvitavad. Antwerpen on tõesti väga-väga ilus linn!! Kujutan ette, et talvel, siis kui see veel tuledega kaunistatud on, siis on see üks ilusamaid kohti Belgias! :)

Antwerp:
Ines (Wallonia)





 Minaso (Jaapan)





(Wallonia, Eesti, Kolumbia) <3



Clara (Wallonia) <3

Valentine'i sünna @Bobbejaanland








Sünnipäevalapsega! <3

Tot de volgende keer! <3 -Suured-suured kallistused!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar