kolmapäev, 5. november 2014

Vaheaeg

Terekest jälle :)

Varasemast postitusest ei olegi nii palju aega möödas ;)

Juba eelmisel korral kirjutasin oma vaheaja esimestest päevadest, kuid ...

Peale seda (ehk siis peale eelmist kolmapäeva) neljapäeval käisin paari teise sõbrannaga klassiõe juures, et õppida :) kõlab nohiklikult, eks ;) ... aga tegelt jagati neid koolis gruppideks ja siis anti ülesandeks teha ühele heategevusprogrammile (kas siis asutusele, isikule vms) head teha. Meie valisime väikse 5-aastase tüdruku Audrey, kellel juba väga-väga noorelt jalad ja käelabad ambuteeriti. Pidime tegema talle esitluse, et siis peale aastavahetust millalgi Audreyt Herentals' Lõviklubile esitada. Kõigi gruppide seast valitakse välja 1 kes saab 500 eurit, 1 kes saab 1000 eurot ja 1 kes saam 1500 eurot. Kuna meie armas tüdruk vajab proteeside jaoks 10 000 eurot, siis aitaks võit teda kindlasti palju (eriti arvestades, et ta on prit suurest peret ja pragu on olemas vaid veidi enam kui 700 eurot).
Veel lähme oma grupiga jõulude paiku siia lähedale talvelaadale, kus siis vahvleid ja muud maitsvat müüme ja siis saadud raha läheb tüdruku proteesifondy.
Kes tema kohta rohkem infot tahab ja ka aidata soovib, siis kogu info on üleval sellel kodulehel: steunaudrey.be
Kuna minu enda suur unistus täitus ja nüüd olen oma unistuste aastal, siis on mul seda projekti praegu meeletult põnev teha!! :) Ma loodan, et Audrey viimased 4 aastat kestnud unistus täitub kiirelt!!!

Reedel käisime paari yfukaga Leuveni peal. Tõeliselt ilus linn, eriti õhtul kui väljas on hämar ja kirikute tuled paistavad ilusti välja! Käisime seal niisama ringi ja hiljem käisime kinos :D minu esimene kord Belgia kinos :) "Labürint" -tõsiselt hea film!!!

Ja minu siinoleku aja üks parimaid kui mitte parim nädalavahetusi oli justnimelt sellel nädalavahetusel!! :) Kõige ilusam, kõige huvitavam ja kõige mõnusam nädalavahetus koos kõige parema inimesega!!! :) See oli Brüsselis! Koos kõige lahedama EESTI tšikiga!
Laupäeval läksin Kaisa (võp Erasmusega) juurde Brüsselisse ja juba alguses läksime tema mõnusasse väiksesse korter-ühikasse, kus siis sooja lõunat sõime :) Ma pole seda juba ammu teinud. Olen tegelikult juba harjunud, et Belgias ei sööda lõunaks sooja sööki ja kooli peab ise karbiga võileivad kaasa võtma. Aga vahelduseks oli lihtsalt nii mõnus üks hea soe lõuna saada.
Hiljem näitas Kaisa mulle Brüsselit! Nägime ka Eesti lippu!! See lehvis ilusti ühe kohviku ees ja siis veel suveniiripoes -terve minu kahe ja poole kuu jooksul, mis ma siin olnud olen, ei olnud ma peale enda kaasa võetud asjade veel kordagi midagi Eestiga seotud näinud ja siis nüüd, kui Eesti võp-iga koos olen ja oma emakeeles rääkida saan, siis ... .
Käisime vaatasime ka Atomiumi, see on ikka nii meeletult ilus (mitu korda ilusam kui ma ette kujutasin) ja see suur park, mis Atomiumi lahedal on, on ka tõsiselt ilus!! Sellel päeval ma armusin Brüsselisse! Õhtul on kogu linn kirjeldamatult ilus ja siis veel Grand Palace'i ees istuda ja Belgia vahvlit süüa ning eesti keelt rääkida!!!!!-tõesti sõnuseletamatult ilus ja mõnus!!!
Kui Kaisa koju jõudsime, siis tegime tatraputru!!! No ja siis muidugi veel palju muud põnevat ;) Nägin ka esimest korda "Näljamängud" ära :) See korter-ühikas on nii ilusa koha peal ja kõige kõrgemal korrusel, nii et kui õhtul aknast välja vaadata, siis on näha kaunist Brüsselt ilusates tuledes!
Kõik sellel päeval oli nii-nii täiuslik!
Järgmisel hommikul läksime suurele turule :) jeeeee, nii palju värskeid puu- ja juurvilju, mida mõnda ma isegi varem näinud ei olnud. Kõik hurmaad, kiivid, särgi-värgid olid nii värsked ja mõnusad valmis :)
Päeval külastasime Brüsseli Triumphi kaare ära. See on nii suur ja ilus!! Kui Brüsselisse minna, siis soovitan ka seda vaatama minna (kui vähegi aega on).
Kahjuks lõppeb iga nädalavahetus ükskord ära ja nii pidin ka mina koju minema.
Kuid see nädalavahetus oli tõesti meeletult hea ja mõnus. Vahelduseks oli nii-nii-niiiiiii hea oma emakeeles rääkida ja eestlasega koos olla. Samast kultuurist pärit inimene omab ikka samu "veidrusi" ;)

Ps! Vaheajal oli isegi paar päeva, kus rääkisin pea ainult flaami keeles!! :)

Brüssel!








3 kommentaari:

  1. Nii armas, et Sul hea ja elamuste rohke aeg seal Belgias on. Põnev on Sinu tegemisi lugeda ja küll tahaks ka sellest kõigest ka reaalselt osa saada. Kui Alo järgmine kord oma tööreisile Brüsselisse tuleb, siis sokutan end kohvrisse. :-)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. :D ja ja jaaa, siis võta paar kohukest ka kaasa ;) Nii armas ikka, et mu Belgia seiklustel silma peal hoiad! <3 Tervita kõiki teisi!!!

      Kustuta
  2. Nii juhtubki ... kui sind on aidatud, sinu unistuste teostamiseks on annetatud raha (või head nõu,, või aega või häid mõtteidki), siis see noor inimene, keda aidati, ei vaata enam kunagi kõrvale, kui ta näeb abivajajat. See noor inimene paneb järgmine kord ise õla alla ja aitab kellelgi jõuda oma unistusteni. Ja sellel noorel inimesel on võimalik oma pika elu jooksul aidata kordades enam kui teda siis/kunagi aidati. Ja vot nii muutubki maailm paremaks. Ja vot selle pärast võivadki kõik need inimesed võtta sinu vahetusaastaks annetatud raha kui väärt investeeringut. Ma olen enam kui kindel, et see heategevusprojekt, millega te praegu tegelete on alles esimene samm sinu poolt!

    You go girl! Make your own dreams come true by helping others do the same!

    VastaKustuta